Wednesday 3 October 2012

KEMBALI LAGI.....

SALAM KEPADA SEMUA BLOGGER....

     Saya kembali lagi setelah lama bertapa. Bukan apa cuma sibuk dgn kerja yang di pertanggungjawabkan pada saya. Saya baru saja kembali dari Singapura setelah 2 hari berulang-alik pergi ke HQ office kat Tagore Lane, Singapura. Di sini saya nak kongsi sedikit pengalaman saya semasa di HQ office. Kedatangan saya bersama rakan sekerja En. Zolkifli dan juga bos saya Mr. Parthiban, manager JB Branch di sambut dengan penuh kemesraan oleh staff dan juga Big Bos kami iaitu Mr. Kunasegar.
     Tujua kami berkunjung ke HQ office kerana memenuhi jemputan Big Bos kami iaitu Mr. Kunasegar kerana dia ingin meraikan kejayaan beliau terpilih dalam senarai finalist/calon sebagai Usahawan Berjaya Singapura. Tahniah kepada Big Bos Mr. Kunasegar...

No comments:

Post a Comment